مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-12بين الملل

ناسا ربات اسپات را برای جستجوی غارهای مریخ آموزش می دهد+فیلم


در حالی که مریخ نورد استقامت ناسا در حال جستجوی نشانه هایی از حیات در مریخ است آژانس فضایی ایالات متحده آمریکا (ناسا) باور دارد که ربات هایی که می توانند درون غار را جستجو کنند نیز در یافتن حیات فرازمینی مفید هستند.

- ناسا ربات "اسپات" را برای جستجوی غارهای مریخ آموزش می دهد+فیلم در حالی که مریخ نورد "استقامت" ناسا در حال جستجوی نشانه هایی از حیات در مریخ است آژانس فضایی ایالات متحده آمریکا (ناسا) باور دارد که ربات هایی که می توانند درون غار را جستجو کنند نیز در یافتن حیات فرازمینی مفید هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، ناسا اکنون در حال کار با چندین پیمان کار از جمله شرکت بوستون داینامیکس(Boston Dynamics) بر روی پروژه ای به نام BRAILLE است که در آن این ربات ها درون غارهایی مشابه غارهای مریخ، در زمین تحت آموزش قرار می گیرند تا طی ماموریت های آینده به فضا ارسال شوند.

این ربات ها از جمله ربات اسپات شرکت بوستون داینامیکس کاملا خودکارند و می توانند غارهای مریخ که صدها فوت طول دارند، جستجو کنند.

ناسا سیستم هوش مصنوعی خود یعنی نبولا را با ربات اسپات ادغام کرده تا بتواند با استفاده از آن به جستجوی ماه، مریخ و سایر مکان ها در منظومه ی شمسی بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا ربات اسپات را برای جستجوی غارهای مریخ آموزش می دهد+فیلم

ناسا ربات اسپات را برای جستجوی غارهای مریخ آموزش می دهد+فیلم