مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 19:302021-08-12ورزشي

فروش سهمیه استقلال خوزستان جدی شد / تقاضای هیات فوتبال برای ورود استاندار


رییس هیات فوتبال استان خوزستان با ارسال نامه ای به استاندار و مجمع نمایندگان استان، خواستار رسیدگی به وضعیت باشگاه استقلال خوزستان شد.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال استان خوزستان با ارسال نامه ای به استاندار و مجمع نمایندگان استان، خواستار رسیدگی به وضعیت باشگاه استقلال خوزستان شد.

چند روزی است که گفته می شود مسئولان گروه ملی صنعتی فولاد ایران قصد فروش سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان را دارند تا این سهمیه نیز مثل برخی سهمیه های ارزشمند ورزشی استان خوزستان واگذار شود.

در این راستا نیز عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان با ارسال نامه ای به استاندار خوزستان و مجمع نمایندگان استان، خواستار پیگیری وضعیت باشگاه استقلال خوزستان شده است.

به نظر می رسد فروش این سهمیه جدی شده است و اگر مسئولان استان در همین روزها برای حل مشکل ورود نکنند، سهمیه تیم قهرمان سابق لیگ برتر برای همیشه از خوزستان خارج خواهد شد.

اتفاقی که مطمئنا منجر به نابودی بخشی از فوتبال خوزستان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه طالقانی آمده است: احتراما با توجه به نامه شماره 244323 مورخ 1400/5/17 گروه ملی صنعتی فولاد ایران در خصوص فروش سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان به استحضار می رساند گروه ملی با استدلال این که پرداخت هرگونه هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سهمیه استقلال خوزستان جدی شد / تقاضای هیات فوتبال برای ورود استاندار

فروش سهمیه استقلال خوزستان جدی شد / تقاضای هیات فوتبال برای ورود استاندار