مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 17:552021-08-12حوادث

تلاش ها برای مهار آتش سوزی جنگل های «کوه شره» کهگیلویه ادامه دارد


مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش ها برای مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع «کوه شره» منطقه دشمن زیاری کهگیلویه ادامه دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش ها برای مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع کوه شره منطقه دشمن زیاری کهگیلویه ادامه دارد.

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار ایسنا افزود آتش سوزی در جنگلهای کوه شره منطقه دشمن زیاری شهرستان کهگیلویه که از روز سه شنبه شروع شده بود مهار شد اما امروز در نقطه ای دیگر دوباره شعله ور شد.

وی اظهار کرد: از صبح امروز تاکنون نیروها در حال تلاش برای مهار و خاموش کردن آتش هستند اما تاکنون به علت وزش باد شدید و صعب العبور بودن منطقه این امر محقق نشده و آتش همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران تصریح کرد ظهر امروز یک فروند بالگرد جهت انتقال نیروها به ارتفاعات برای کمک به مهار آتش به منطقه اعزام شد که دو صوتی پرواز انجام داده است البته قبل از اعزام بالگرد نیروهایی به صورت پیاده به محل آتش سوزی رفته بودند.

محمدی بیان کرد: در صورتی که شرایط فراهم باشد و شاهد باد شدید در منطقه باشیم احتمالاً آتش را فردا پنجشنبه 22 مرداد 1400 مهار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ها برای مهار آتش سوزی جنگل های «کوه شره» کهگیلویه ادامه دارد

تلاش ها برای مهار آتش سوزی جنگل های «کوه شره» کهگیلویه ادامه دارد