مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 15:502021-08-12اقتصادي

خریداران امتیاز مسکن اقدام ملی متضرران اصلی معامله!


معاون مسکن و ساختمان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه نمی توان با خرید و فروش امتیاز مسکن ملی مقابله کرد، گفت: با این وجود از مردم می خواهیم به هیچ عنوان دست به این کار نزنند زیرا بیشترین ضرر را خریداران می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید شاهین فر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح اقدام ملی تاکنون و قبل از واریز مرحله نخست یک هزار و 600 نفر در زنجان انصراف دادند.

معاون مسکن و ساختمان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه پس از واریز نخست تعداد انصرافی ها به 50 نفر هم نمی رسد، تصریح کرد: عمده دلایل انصراف ذکر شده از سوی این افراد مشکلات خانوادگی بوده است که برخی پس از دریافت مشاوره از انصرافشان منصرف شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از افزایش قیمت مسکن ملی نیز تعداد انصراف دهندگان بسیار محدود بوده است، خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس دستور دادستانی، خرید و فروش امتیاز مسکن ممنوع است.

شاهین فر با اشاره به اینکه این خرید و فروش در استان های مجاور زنجان نیز ممنوع است، اضافه کرد: دادستان نیز پروژه مسکن ملی را با حساسیت پیگیری می کند.

معاون مسکن و ساختمان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه نمی توان با خرید و فروش امتیاز مسکن ملی مقابله کرد، تاکید کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداران امتیاز مسکن اقدام ملی متضرران اصلی معامله!

خریداران امتیاز مسکن اقدام ملی متضرران اصلی معامله!