مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-12اجتماعي

آغاز احداث مجتمع آموزشی شبانه روزی در شهرستان دشتیاری


رییس آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری سیستان وبلوچستان گفت: احداث مجتمع شبانه روزی پسرانه درگس از توابع بخش باهوکلات شهرستان مرزی دشتیاری در زمینی به مساحت 6500 متر مربع و با زیربنای 1900 متر مربع آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری سیستان وبلوچستان گفت: احداث مجتمع شبانه روزی پسرانه درگس از توابع بخش باهوکلات شهرستان مرزی دشتیاری در زمینی به مساحت 6500 متر مربع و با زیربنای 1900 متر مربع آغاز شد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: با توجه به نیاز منطقه در حوزه زیرساخت های آموزشی پیگیری های صورت گرفت و خوشبختانه امروز شاهد یک گام بلند در این بخش هستیم و خیران در سال های اخیر درتوسعه فضاهای آموزشی کمک شایانی انجام دادند و بنده از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

بادپا افزود: هنرستان شبانه روزی پسرانه درگس از توابع بخش باهوکلات شهرستان مرزی دشتیاری در زمینی به مساحت 6500 متر مربع و با زیربنای 1900 متر مربع با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال با امکاناتی شامل کلاس های درس، خوابگاه دانش آموزی، کارگاه، سرایداری و نگهبانی توسط خیر ساخته و در اختیار دانش آموزان این منطقه قرار خواهد گرفت که زمین این مجمتع نیز از سوی مردم درگس برای توسعه آموزشی رایگان اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث مجتمع آموزشی شبانه روزی در شهرستان دشتیاری

آغاز احداث مجتمع آموزشی شبانه روزی در شهرستان دشتیاری