مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-12اقتصادي

ارائه 70 نوع خدمت به شرکت های دانش بنیان از سوی صندوق نوآوری


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: نمودار تسهیلات صندوق نوآوری به شرکت های دانش بنیان از سال 97 تاکنون به طور معناداری رشد کرده است به طوری که در سال 99 مبلغ 5330 میلیارد تومان تسهیلات به این شرکت ها اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی فر در رویداد آنلاین معرفی خدمات تشکیل شده و عمده خدمات صندوق به این شرکت ها است.

وی با بیان اینکه در صندوق نوآوری و شکوفایی 70 خدمت به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود، اظهارکرد: خدمات صندوق شامل چهار دسته کلی تسهیلات، ضمانت نامه، سرمایه گذاری و خدمات بلاعوض توانمندسازی است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، خدمت تسهیلات را در قالب تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات کم بهره بر اساس طرح دانش بنیان و بر اساس وضعیت مالی شرکت اعلام کرد و افزود: خدمت ضمانت نامه نیز به منظور صدور انواع ضمانت نامه های پیمان از طریق بانک های همکار به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود.

ملکی فر به خدمت سرمایه گذاری صندوق نوآوری نیز اشاره کرد و گفت: مدل های سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از تامین مالی طرح های دانش بنیان و نوآورانه در قالب مشارکت در سود و زیان طرح ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 70 نوع خدمت به شرکت های دانش بنیان از سوی صندوق نوآوری

ارائه 70 نوع خدمت به شرکت های دانش بنیان از سوی صندوق نوآوری