مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 13:152021-08-12اجتماعي

قدردانی 20 سازمان مردم نهاد از مهدی یراحی


از این رو اقدامات ارزنده شما هنرمند متعهد و به ویژه انتشار ویدئو موزیک اهواک که همراه با بیان هنری، آلام و مصایب زیست محیطی خوزستان را فریاد می کشید، - قابل تجلیل و تشکر است.

20سازمان مردم نهاد حوزه محیط زیست خوزستان برای انتشار ویدئو موزیک جدید مهدی یراحی با عنوان خاک، اهل النخل (برای سیلاب خوزستان) و اهواک با موضوع اعتراضات و مسائل زیست محیطی این استان پیام تشکر فرستادند و او را هنرمندی متعهد خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری، در این پیام آمده است: در شرایط فعلی که محیط زیست کشورمان با چالش های عدیده بالاخص بحران آب مواجه است حضور همیشگی شما در کنار مسائل محیط زیستی خوزستان همواره ستودنی است.

حضور پررنگ و همیشگی حضرتعالی به عنوان نماینده فرهنگی خوزستان در سطح ملی نویدبخش آینده ای بهتر برای دوستداران و فعالان محیط زیست و تبیین احساس مسئولیت بیشتر برای هنرمندان استان و کشور بوده است.

از این رو اقدامات ارزنده شما هنرمند متعهد و به ویژه انتشار ویدئو موزیک اهواک که همراه با بیان هنری، آلام و مصایب زیست محیطی خوزستان را فریاد می کشید، قابل تجلیل و تشکر است.

انجمن های محیط زیست و منابع طبیعی، حامیان طبیعت و محیط زیست نبض کرخه حمیدیه، بانوان طبیعت دوست اسماری مسجدسلیمان، آوای زمین شهر جنت مکان، حامیان محیط زیست خســـرج، حامیان طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی 20 سازمان مردم نهاد از مهدی یراحی

قدردانی 20 سازمان مردم نهاد از مهدی یراحی