مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-12سياسي

از پرداخت قبض آب محرومان تا توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی زیر پرچم عزای حسینی


مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) گفت: هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) در دهه اول محرم سال 1400، علاوه بر برگزاری آیین عزاداری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع)، مهدی رجب پور اظهار کرد: ما از تعالیم دینی مان آموخته ایم که کشتی نجات ابا عبدالله(ع) وسیع ترین و سریع ترین است و مکتب سیدالشهدا نیز کلاس درس آزادگی و حق جویی است.

بر این اساس در شرایط خاصی که امروز کشور به واسطه شیوع کرونا و سایر مسائل با مشکلات خاص مواجه است، تصمیم گرفتیم در کنار عزاداری سید و سالار شهیدان، طرح های ویژه ای را در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان اجرا کنیم.

مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) گفت: هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) در دهه اول محرم سال 1400، علاوه بر برگزاری آیین عزاداری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز، طرح های خدمت رسانی ویژه محرومین هم چون نذر آب را اجرا می کند.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری هیئت جوادالائمه(ع) هر شب از ساعت 21 در مدرسه حکیم نظامی واقع در نبش خیابان امام خمینی (ره) 8 برگزار می شود، گفت: در این مراسم حجت الاسلام اسدی به تبیین آموزه های قیام عاشورا می پردازد و کربلایی جواد جرجانی و سایر ذاکران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پرداخت قبض آب محرومان تا توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی زیر پرچم عزای حسینی

از پرداخت قبض آب محرومان تا توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی زیر پرچم عزای حسینی