مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-12سياسي

اندر حواشی انتخاب یک نفر برای شهرداری 2 شهر/ رییس شورای ابهر: موضوع حل و فصل شد


در حالی «امیرهوشنگ نوری آرا» به عنوان شهردار شهرستان ابهر توسط شورا در یک جلسه غیرعلنی انتخاب شده است که همزمان اعضای شورای شهرستان خرمدره هم وی را به عنوان شهردار انتخاب کرده اند حال انتخاب با خود آقای نوری آرا است که سکانداری شهرداری ابهر را بپذیرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در حالی امیرهوشنگ نوری آرا   به عنوان شهردار شهرستان ابهر توسط شورا انتخاب شده است که دو تن از اعضای شورای ششم شهر ابهر مخالف این انتخاب هستند.

همانطور که در روز تحلیف اعضای شورای ششم شهر ابهر امیرقهرمانی ابهری به عنوان سرپرست شهرداری ابهر از سوی رییس شورا اعلام شد، درست یک هفته بعد از انتخاب سرپرست، به گفته یکی از اعضای شورا  انتخاب شهرداری پشت درهای بسته، به صورت جناحی و با رعب وحشت و تهدید اعضای شورا، انجام شده است.

طی اعتراض  دو نفر از اعضای شورا ششم در انتخاب امیرهوشنگ نوری آرا به عنوان شهردار ابهر، این مخالفت ها از سوی شورا حواشی های در فضای مجازی به دنبال داشت.

47 نفر برای تصدی شهرداری ابهر ثبت نام کرده اند موضوع را از رییس شورای شهر ابهر پیگیر شدیم، که در این خصوص رییس شورای ششم شهر ابهر به خبرنگار فارس گفت: روز 18 مردادماه سال جاری در یک جلسه غیرعلنی، امیر هوشنگ نوری آرا با کسب پنج رای از سوی شورا به عنوان شهردار ابهر انتخاب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر حواشی انتخاب یک نفر برای شهرداری 2 شهر/ رییس شورای ابهر: موضوع حل و فصل شد

اندر حواشی انتخاب یک نفر برای شهرداری 2 شهر/ رییس شورای ابهر: موضوع حل و فصل شد