مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-12سياسي

مطالبه گری لبیک به ندای رهبر است/ ضرورت رعایت اخلاق مداری


امام جمعه دامغان با بیان اینکه مطالبه گری راه هوشیاری جامعه است، گفت: مطالبه گری مردمی در واقع لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسائل جامعه است.

- ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مجمع مطالبه گران استان سمنان به میزبانی فرهنگسرای کومش با بیان اینکه حرکت امام حسین مطالبه گرایانه بود چرا که بسیاری ارزش ها کمرنگ شده بود و حاکمیت به دست انسانی افتاده بود که اگر حکومتش تداوم می یافت نامی از اسلام باقی نمی ماند، ابراز کرد: در واقع عاشورا حرکتی مطالبه گرایانه بود که البته مردم باید آن را می داشتند اما وقتی مردم صحنه را خالی کردند، نوبت به ولی زمان رسید که در میدان باشند.

وی با بیان اینکه در دوران ما نیز اینگونه است و برخی اوقات رهبر معظم انقلاب اسلامی خودشان مستقیماً وارد حوزه مطالبه گری می شوند، افزود: ایجاد مجامع مطالبه گری اقدامی درخور توجه است که البته یکی از مطالبه معظم له نیز محسوب می شود و بارها ایشان درباره مطالبه گری تذکراتی بیان فرموده اند.

حفظ آبروی افراد دبیر جبهه فرهنگی دامغان با بیان اینکه مطالبه گری ارزش ذاتی دارد و این طور نیست که هر مطالبه ای را که داشتیم فردا در میدان عمل محقق شود، تاکید کرد: همین که موضوعی به صورت مطالبه بیان شود، ارزش ها را در جامعه زنده نگه می دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری لبیک به ندای رهبر است/ ضرورت رعایت اخلاق مداری

مطالبه گری لبیک به ندای رهبر است/ ضرورت رعایت اخلاق مداری