مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-12اقتصادي

روسیه بار دیگر در آمار روزانه قربانیان کرونا رکورد زد


با مرگ بیش از 800 تن دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه طی شبانه روز اخیر، این کشور برای دومین روز پیاپی رکورد جدیدی در آمار قربانیان ویروس به ثبت رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شبکه خبری آر تی عربی روسیه، مرکز عملیات مبارزه با نسل جدید ویروس کرونا (کووید-19) در این کشور بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در جدیدترین بروزرسانی خود اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته، 21 هزار و 932 مورد جدید ابتلا به ویروس به ثبت رسیده در حالی که 20 هزار و 195 مبتلا نیز بهبود پیدا کردند.

بنا بر اعلام مرکز عملیات مبارزه با نسل جدید ویروس کرونا، ظرف 24 ساعت گذشته همچنین 808 فرد مبتلا به این ویروس کشنده در روسیه جان خود را از دست دادند تا این کشور برای دومین روز پیاپی، رکورد جدیدی در آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به آن به ثبت رسانده باشد.

بر اساس داده های جدید مرکز مذکور، از زمان شیوع ویروس کرونا در روسیه تاکنون در مجموع شش میلیون و 534 هزار و 791 مورد ابتلا به ویروس به ثبت رسیده، 168 هزار و 49 فرد مبتلا به آن جان خود را از دست دادند و پنج میلیون و 828 هزار و 972 مبتلای دیگر نیز بهبود پیدا کردند.

داده های مرکز عملیات مبارزه با نسل جدید ویروس کرونا همچنین نشان می دهد که بالاترین آمار ابتلا به ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در روسیه در شبانه روز گذشته، به ترتیب مربوط به شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه بار دیگر در آمار روزانه قربانیان کرونا رکورد زد

روسیه بار دیگر در آمار روزانه قربانیان کرونا رکورد زد