مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-12سياسي

لزوم تعطیلی موقت ادارات و برخی کسب و کارها در استان بوشهر


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تعطیلی موقت برخی کسب و کارها و ادارات در استان بوشهر، گفت: وضعیت استان بسیار نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید بیشترین دقت را داشته باشند، اضافه کرد: مردم نیز با رعایت پروتکل ها و خودداری از رفت و آمدهای غیر ضروری، همراهی و همکاری کنند تا از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری شود.

تجربه موفق تعطیلی ها جمیری با اشاره به لزوم تعطیلی موقت برخی کسب و کارها و ادارات اذعان کرد: ما تجربه موفق تعطیلی برخی کسب و کارها و کنترل بیماری در ماه های گذشته را داریم، متأسفانه در کنار این موفقیت، به دلیل عدم همکاری دولت، کسبه و بازاریان دچار ضرر و زیان شدند و حمایت جدی نیز از آنها صورت نگرفت.

وی در خصوص پیگیری هایی که برای احقاق حقوق صاحبان مشاغل آسیب دیده بر اثر در استان باید اختیار داشته باشد و به صورت مستقل در این زمینه ها برنامه ریزی و تصمیم گیری کند.

بوشهر استانی ثروتمند و محروم است جمیری عدم نظارت دقیق بر تعطیلی ها، مراعات نکردن پروتکل های بهداشتی و انجام سفرهای غیرضروری را از عوامل گسترش بیماری عنوان کرد و اظهار داشت: به مسؤلین مربوطه گوشزد کرده بودم که اگر در پیشگیری موفق نباشیم حتماً در امر درمان ناتوان تر خواهیم بود و این به میزان ظرفیتی بر می گردد که در حوزه درمان در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعطیلی موقت ادارات و برخی کسب و کارها در استان بوشهر

لزوم تعطیلی موقت ادارات و برخی کسب و کارها در استان بوشهر