مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-12حوادث

آتش سوزی جنگل های «کوه شره» کهگیلویه پس از 3 روز همچنان ادامه دارد + عکس


رییس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه گفت: آتش سوزی جنگل ها و مراتع کوه شره منطقه دشمن زیادی و شیخ هابیل این شهرستان پس از سه روز همچنان ادامه دارد.

- آتش سوزی جنگل های کوه شره کهگیلویه پس از 3 روز همچنان ادامه دارد + عکس ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه گفت: آتش سوزی جنگل ها و مراتع کوه شره منطقه دشمن زیادی و شیخ هابیل این شهرستان پس از سه روز همچنان ادامه دارد.

هدایت الله آویزش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این آتش سوزی از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 19 مرداد ماه 1400 به ما اطلاع داده شد و پس از سه مرحله مهار و کنترل آتش مجدد شعله ور شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه درخواست اعزام بالگرد داده ایم، اظهار کرد: بالگرد در حال اعزام به منطقه است و هم اکنون 20 نفر نیرو در ورزشگاه دهدشت آماده اعزام هستند.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه در خصوص علت و میزان خسارات وارده ناشی از این آتش سوزی خاطرنشان کرد: شواهد نشان دهنده عمدی بودن آتش سوزی است که در حال بررسی است.

آویزش تصریح کرد: هنوز میزان خسارات وارده ناشی از این آتش سوزی دقیق مشخص نیست اما طبق برآورد اولیه حدود 35 هکتار جنگل و مرتع منطقه در آتش سوخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی جنگل های «کوه شره» کهگیلویه پس از 3 روز همچنان ادامه دارد + عکس

آتش سوزی جنگل های «کوه شره» کهگیلویه پس از 3 روز همچنان ادامه دارد + عکس