مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-12سياسي

اعلام محدودیت های ترددد کامیون ها در دهه اول محرم


محدودیت های تردد کامیون در ایام محرم اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار محمد حسین حمیدی ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام محرم با بیان این خبر گفت : با توجه به آغاز ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) یاران باوفایش و آغاز مراسمات سوگواری آن حضرت، بمنظور ایمنی تردد شهروندان و عزادران حسینی طرح محدودیت تردد کامیون ها بر همین اساس اعلام می گردد .

وی ادامه داد: عبور و مرور انواع کامیون ها در سطح شهر که تا پیش از این در طول روز ممنوع بود همچنان به قوت خود باقی است و ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر آن ساعات تردد که قبل از شروع ماه محرم از ساعت 22:0 الی 05:00 صبح بود در دهه اول محرم ، به ساعت 24:00 الی 06:30 صبح تغیر پیدا کرده است و رانندگان کامیون ها می بایست با توجه به ساعات جدید اقدام به تردد نمایند.

سردار حمیدی بیان داشت : این محدودیت با توجه به تردد عزادارن حسینی و ادامه مراسمات آیینی محرم تصویب و مقرر گردیده است که از تردد کامیون ها در غیر این ساعات در شهر تهران جلوگیری بعمل آید.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : برهمین اساس پلیس راهور تهران بزرگ موظف شده است در ایام ذکر شده از ورود این خودروهای سنگین به شهر و تردد آنها جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترددد کامیون ها در دهه اول محرم

اعلام محدودیت های ترددد کامیون ها در دهه اول محرم