مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-12سياسي

لزوم اجرای قرنطینه اجباری در مازندران


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر به دنبال رفع طغیان کرونا در پیک پنجم هستیم باید در مازندران قرنطینه دو هفته ای کامل شبیه حکومت نظامی اتفاق بیفتد.

- علی اصغر باقرزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تمام استان های شمالی امروز با مشکلات فراوانی رو به رو هستند، اظهار کرد: در مازندران این مشکلات تنها مربوط به کرونا نیست بلکه در تمامی مباحث این استان مظلوم واقع شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه مازندران جور استان تهران را می کشد و مسئولان مازندران نتوانستند آنچنان که شایسته است حق این استان را بگیرند، گفت: متاسفانه نداشتن مدیریت یکپارچه در موضوع کرونا به ویژه در خصوص ورود و خروج در محورهای مواصلاتی، مشکلات فراوانی را ایجاد کرده و ما به این موضوع معترض هستیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه نسبت به حال و روز این روزهای مازندران کسی پاسخگو نیست و مسئولان، توپ را به زمین یکدیگر می اندازند، گفت: به عنوان یک متخصص عفونی می گویم اگر به دنبال رفع طغیان کرونا در پیک پنجم هستیم باید در مازندران قرنطینه دو هفته ای کامل شبیه حکومت نظامی اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای قرنطینه اجباری در مازندران

لزوم اجرای قرنطینه اجباری در مازندران