مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-12سياسي

صدور سند تالاب ها فقط به درخواست سازمان جنگل ها


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: تنها نماینده قانونی دولت برای اخذ سند تالاب ها سازمان جنگل ها و مراتع است.

- به نقل از صدا و سیما، مسعود منصور با تاکید بر اینکه مالکیت اموال عمومی از جمله تالاب ها فقط در اختیار حاکمیت است، گفت: هیچ دستگاهی یا شخص حقیقی و حقوقی نمی تواند ادعای مالکیت اموال عمومی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه با اقدام وزرات نیرو برای اخذ سند مالکیت تالاب انزلی، ابهامی برای سازمان ثبت اسناد و املاک پیش آمده بود که نماینده قانونی دولت برای اخذ سند مالکیت تالاب ها چه دستگاه یا سازمانی است، گفت: این موضوع در معاونت حقوقی دولت مطرح شد و پس از برگزاری جلسات کارشناسی اعلام شد که مسئول صدور سند تالاب ها، سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری است.

رییس سازمان جنگل ها افزود: براساس نظر معاونت حقوقی ریاست جمهوری اگرچه هرکدام از دستگاه های مسئول مانند ما و وزرات نیرو، و سازمان محیط زیست همچون گذشته در تعیین حد و حریم و بستر و مدیریت و حق آبه و حفاظت نقش هایی دارند، اما صدور اسناد تالاب ها و اراضی ملی همچون گذشته فقط به نمایندگی سازمان جنگل ها از دولت صادر می شود و هیچ دستگاه دیگری امکان اخذ سند به نمایندگی از دولت را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تالاب ها فقط به درخواست سازمان جنگل ها

صدور سند تالاب ها فقط به درخواست سازمان جنگل ها