مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-12بين الملل

هاآرتض: آمریکا امیدی به احیای برجام ندارد


یک رسانه صهیونیستی مدعی است هیأت آمریکایی که این هفته از فلسطین اشغالی بازدید کرده، درباره احتمال احیای برجام تردید داشته است.

- به نقل از هاآرتض، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی مدعی هستند مقام های آمریکایی که در همراهی با ویلیام برنز رییس سیا از فلسطین اشغالی بازدید کردند؛ بر این باورند که شانس بازگشت ایران به توافق هسته ای 2015، اندک است.

به ادعای منابع صهیونیستی، اعضای هیأت آمریکایی به همتایان اسراییلی خود گفته اند که انتظار ندارند گفتگوها با ایران به نتیجه مطلوب برسد.

همزمان، هاآرتض نوشت گرچه تل آویو از واشنگتن می خواهد که در نمایش تهدید نظامی علیه ایران به تل آویو بپیوندد؛ اما به نظر نمی رسد که آمریکایی ها قصد پاسخگویی نظامی داشته باشند و بعید است که در حال حاضر چنین پاسخی وجود داشته باشد.

اشاره آنها به ماجرای حمله ادعایی به نفتکش صهیونیستی مرسر استریت است که دو هفته پیش در دریای عمان هدف قرار گرفت و بلافاصله از سوی بلوک غرب به ایران نسبت داده شد.

ادعاهای برجامی رژیم صهیونیستی و آمریکا در حالی مطرح می شود که از زمان تحلیف سید ابراهیم رییسی رییس جمهور جدید ایران در روز پنجشنبه، دولت آمریکا با به کار بردن عبارت هایی چون منتظریم ببینیم از اینجا به بعد چه می شود یا امیدواریم ایران از فرصت دیپلماسی برای بازگشت به می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتض: آمریکا امیدی به احیای برجام ندارد

هاآرتض: آمریکا امیدی به احیای برجام ندارد