مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-12بين الملل

چهار محکوم ایرانی از گرجستان به کشور منتقل شدند


معاون حقوق بشر وزارت دادگستری گفت: در پی رایزنی های مقامات وزارت امور خارجه و دادگستری ایران و گرجستان و در چارچوب فعالیت های بشردوستانه چهار محکوم ایرانی که دوران محکومیت خود را در زندان های گرجستان می گذراندند به کشور منتقل شدند.

- معاون حقوق بشر وزارت دادگستری گفت: در پی رایزنی های مقامات وزارت امور خارجه و دادگستری ایران و گرجستان و در چارچوب فعالیت های بشردوستانه چهار محکوم ایرانی که دوران محکومیت خود را در زندان های گرجستان می گذراندند به کشور منتقل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلام ایران اعلام کرد: در پی رایزنی های مقامات وزارت امور خارجه و دادگستری ایران و گرجستان و در چارچوب فعالیت های بشردوستانه چهار محکوم ایرانی که دوران محکومیت خود را در زندان های گرجستان می گذراندند به کشور منتقل شدند.

اتهام این افراد قاچاق مواد مخدر، تظاهرات مستانه، درگیری با پلیس می باشد.

این افراد باید ادامه محکومیت خود را در زندان های کشور بگذرانند.

دبیر کار گروه حقوقی و قضایی حمایت از ایرانیان خارج از کشور به هموطنانی که قصد عزیمت به دیگر کشورها را دارند هشدار داد؛ سرزمین دیگر کشورها عرصه تاخت و تاز و جولانگاه نقض قوانین و مقررات نیست و کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار محکوم ایرانی از گرجستان به کشور منتقل شدند

چهار محکوم ایرانی از گرجستان به کشور منتقل شدند