مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-12اقتصادي

پرداخت 500 میلیارد ریال مطالبات مراکز و موسسات درمانی همدان


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از پرداخت 500 میلیارد ریال به مراکز و موسسات درمانی استان نسبت به مطالبات فروردین و اردیبهشت ماه 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید فرجی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پرداختی های بی سابقه بیمه سلامت به موسسات و مراکز درمانی استان همدان خبر داد و اظهار کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون 500 میلیارد و 605 میلیون ریال به موسسات و مراکز درمانی استان همدان پرداخت شده که بی سابقه بوده است.

وی بیان کرد: از این مبلغ، 167 میلیارد و 614 میلیون ریال مربوط به هزینه های سطح یک روستایی و مابقی یعنی 332 میلیارد و 991 میلیون ریال به بیمارستان های دولتی دانشگاهی، دولتی غیردانشگاهی و سایر موسسات و مراکز خصوصی و خیریه بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان به تسویه مطالبات سال گذشته موسسات و مراکز درمانی استان اشاره کرد و  افزود: در این سال  4 هزار و 32 میلیارد ریال به موسسات و مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان پرداخت شد که از این مبلغ 693 میلیارد ریال مربوط به هزینه های سطح یک روستایی و مابقی به بیمارستان های دولتی دانشگاهی، دولتی غیردانشگاهی و سایر موسسات و مراکز خصوصی و خیریه بود.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کنونی و لزوم حمایت های همه جانبه دستگاه ها از حوزه سلامت به ویژه پرسنل فداکار در رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 500 میلیارد ریال مطالبات مراکز و موسسات درمانی همدان

پرداخت 500 میلیارد ریال مطالبات مراکز و موسسات درمانی همدان