مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-12فرهنگي

تشکلی با عنوان اصحاب رسانه راه اندازی می کنیم


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: تلاش می کنیم با عضویت 20 نفر از خبرنگاران شهرستان تشکلی به نام اصحاب رسانه تحت حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای دفاع از حق و حقوق آنها راه اندازی کنیم.

- سعید ضابطی امروز (پنج شنبه-21مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه نوش آباد اظهار کرد: ثبت نام خبرنگاران در سامانه جامع رسانه های کشور و عضویت در صندوق اعتباری هنر مسیر تشکیل یک نهاد صنفی را هموار می کند تا اهالی رسانه از امتیازهایی مثل خدمات بیمه، اینترنت، تسهیلات و هنر کارت بهره مند شوند.

وی افزود: روزنامه نگاران، نویسندگان و هنرمندان در زمینه های مختلف می توانند از مزایای صندوق هنر از جمله بیمه و هنر کارت استفاده کنند و عضویت خبرنگاران در این صندوق نیازمند ثبت نام در سامانه جامع رسانه های کشور است تا خبرنگار بودن افراد برای عضویت در سامانه ثابت شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران توسط خانه مطبوعات انجام می شود که فعالیت آن به عنوان تنها تشکل دارای مجوز از این وزارتخانه نیازمند همکاری خبرنگاران و عضویت آنان در خانه مطبوعات اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکلی با عنوان اصحاب رسانه راه اندازی می کنیم

تشکلی با عنوان اصحاب رسانه راه اندازی می کنیم