مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-12سياسي

وجود فقیر در استان بوشهر زیبنده نیست/ لزوم توانمندسازی مددجویان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان، گفت: وجود فقیر در استان بوشهر زیبنده نیست.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در جمع پرسنل کمیته امداد استان بوشهر با تقدیر از کارکنان این نهاد در محرونیت زدایی در استان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ فقر زدایی به ویژه رفع فقر فرهنگی یک ضرورت است که باید با جدیت دنبال شود.

وی اضافه کرد: وجود فقر فرهنگی در جوامع باعث بروز مشکلاتی می شود که در این راستا نهادینه شدن فرهنگ دینی برای رفع فقر فرهنگی از تأکیدات است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: بوشهر استانی ثروتمند است ولی متأسفانه تاکنون مردم از این ثروت به خوبی بهره مند نشده اند و این موضوع باعث افزایش فقر و فقیر در استان شده است.

وی تصریح کرد: بوشهر یک استان فوق العاده برخوردار به لحاظ سرمایه گذاری است ولی به نسبت این سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی نفت و گاز و دریا، مردم استان بهره مند نشده اند و همین باعث افزایش فقر در استان شده است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توانمند سازی مددجویان در تأمین معیشت، از دست رنج و فعالیت های اقتصادی خودشان افزود: اجرای طرح های خودکفایی اقتصادی و معیشتی خانواده های مددجو در اولویت قرار گیرد تا مددجویان بتوانند از دست رنج خود تأمین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود فقیر در استان بوشهر زیبنده نیست/ لزوم توانمندسازی مددجویان

وجود فقیر در استان بوشهر زیبنده نیست/ لزوم توانمندسازی مددجویان