مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-12پزشكي

بستری شدن بیمار کرونایی در حیاط بیمارستان غرضی سیرجان


رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی و بستری شدن بیماران کرونایی در حیاط بیمارستان دکتر غرضی را تایید کرد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی و بستری شدن بیماران کرونایی در حیاط بیمارستان دکتر غرضی را تایید کرد.

دکتر غلامعباس محمدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص عکس منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بستری شدن بیماران کرونایی در حیاط بیمارستان غرضی سیرجان اظهار کرد: متاسفانه به دلیل تکمیل تخت های بخش کرونایی بیمارستان دکتر غرضی، بیمار برای خالی شدن تخت مدتی در حیاط بیمارستان منتظر می ماند.

دکتر مهدی ابنا رییس بیمارستان غرضی سیرجان نیز در این رابطه به ایسنا گفت: این تصویر متعلق به بیمارستان غرضی است و ما مجبور شدیم در حیاط این بیمار را منتظر نگه داریم.

وی ادامه داد: بیمارستان ما 138 تختخوابی است ولی ما در حال حاضر 168 بیمار کرونایی را بستری کردیم به علاوه بیماران سرپایی که در سوله محوطه در حال درمان هستند.

برگزاری مراسم عزداری در مکان های سرپوشیده مطلقا ممنوع است سهراب بهاءالدینی فرماندار سیرجان نیز در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین دستور رییس جمهور مبنی بر رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: عزاداری در مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن بیمار کرونایی در حیاط بیمارستان غرضی سیرجان

بستری شدن بیمار کرونایی در حیاط بیمارستان غرضی سیرجان