مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-12حوادث

64 تن مواد مخدر توسط تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان کشف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 25 باند مواد مخدر و کشف بیش از 64 تن مواد افیونی در عملیات های تکاوران انتظامی استان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اقدامات پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت هر چه مطلوب تر این ایام، اظهار داشت: پیش بینی های لازم برای تأمین نظم و امنیت عزاداران و سوگواری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیروی انتظامی تابع مصوبات ستاد مقابله با کروناست، افزود: نیروی انتظامی با تمام توان آماده خدمات رسانی به مردم، هیأت مذهبی و مسئولین هیأت ها است و جا دارد این عزیزان نیز همکاری لازم را با خادمان خود در نیروی انتظامی داشته باشند.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان سال تولید، پیشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری ، بیان کرد: خوشبختانه امنیت در استان که حاصل تلاش همه دستگاه ها و سازمان ها، مردم و همچنین دستگاه های امنیتی است برای رونق و شکوفایی تولید و اقتصاد بسیار مطلوب است.

سردار طاهری با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی استان در تشدید برخورد با سوداگران مرگ و مواد خانمانسوز مخدر، تصریح کرد: در این رابطه و از ابتدای سال تاکنون دو هزار و 22 عملیات علیه قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر صورت گرفته که از این تعداد 55 فقره آن توأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 تن مواد مخدر توسط تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان کشف شد

64 تن مواد مخدر توسط تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان کشف شد