مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-12سياسي

حفاظت از اولین اثرجهانی کردستان یک وظیفە همگانی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: تلاش در راستای حفاظت از منظرفرهنگی هورامان بە عنوان اولین اثرجهانی کردستان وظیفه تمامی مردم است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: تلاش در راستای حفاظت از منظرفرهنگی هورامان بە عنوان اولین اثرجهانی کردستان وظیفه تمامی مردم است.

یعقوب گویلیان امروز (21مرداد) در مراسم تجلیل از مسئولین و کارشناسان پایگاه جهانی منظر فرهنگی هورامان ضمن تقدیر از مدیر پایگاه جهانی منظر فرهنگی و کارشناسان این پایگاه اظهار کرد: بر اساس کنوانسیون حفاظت از میراث جهانی فرهنگی، این آثار متعلق به تمام انسان های زمین، فارغ از نژاد، مذهب و ملیت خاص، محسوب می شود و دولت ها و مردم موظف به حفظ و نگهداری این آثار هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان نقش جناب آقای دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ، دکتر طالبیان معاون میراث فرهنگی،بهمن مرادنیا استاندار کردستان و معاونین ایشان، دکتر بهرام نصراللهی زاده ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در به ثمر نشستن ثبت جهانی منظرفرهنگی هورامان را غیر قابل انکار برشمرد و عنوان کرد: پویا طالب نیا بەعنوان مدیر پایگاه جهانی منظر فرهنگی هورامان و گروه کارشناسی فعال در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از اولین اثرجهانی کردستان یک وظیفە همگانی است

حفاظت از اولین اثرجهانی کردستان یک وظیفە همگانی است