مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-12سياسي

وزیراسبق آموزش وپرورش: وزیر پیشنهادی را نمی شناسم


وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید اعتماد فرهنگیان را نسبت به خودش جلب کند، یعنی اگر بین شخص وزیر و فرهنگیان یک اعتماد متقابل نباشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، علی اصغر فانی، وزیر سابق آموزش و پرورش در واکنش به انتخاب حسین باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: بنده آقای حسین باغگلی را نمی شناسم، زیرا خیلی تجربه کاری در آموزش و پرورش نداشته که او را بشناسم.

من همه افرادی که در آموزش و پرورش سابقه مدیریت داشتند را می شناسم، اما آقای باغگلی را نمی شناسم.

وی درباره ویژگی های وزیر آموزش و پرورش توضیح داد: وزیر آموزش و پرورش باید میان فرهنگیان محبوبیت و مقبولیت داشته و به جایگاه مقام معظم رهبری، سیاست های دولت و رییس جمهور اعتقاد داشته باشد و همچنین فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش را بشناسد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش بیان کرد: وزیر آموزش نباید در مصاحبه هایش بگوید ما حقوق معلمان را اضافه کرده ایم، معلمان از این جمله بسیار ناراحت می شوند یا برخی مواقع حق التدریس را بعد از 6 ماه پرداخت و سپس اعلام می کنند که حق التدریس معلمان را پرداخت کردیم، بعد معلمان انتقاد می کنند مگر جاهای دیگر که حقوق می دهند آن را اعلام می کنند که شما این کار را می کنید؟ از این رو وزیر آموزش و پرورش باید فرهنگ سازمانی را بشناسد و متناسب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیراسبق آموزش وپرورش: وزیر پیشنهادی را نمی شناسم

وزیراسبق آموزش وپرورش: وزیر پیشنهادی را نمی شناسم