مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-12سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی در کبودراهنگ زیر 35 درصد


رییس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ از افزایش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: همه تخت های بیمارستان امام رضا( ع) پر هستند و تخت خالی برای پذیرش بیمار نداریم، - ایسنا/همدان رییس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ از افزایش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: همه تخت های بیمارستان امام رضا( ع) پر هستند و تخت خالی برای پذیرش بیمار نداریم، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک در این شهرستان به کمتر از 35 درصد رسیده است.

علی احمدی در گفت وگو با ایسنا از افزایش همه گیری کرونا در شهرستان کبودراهنگ ابراز نگرانی کرد و گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان وارد خیز پنج شده ایم و 53 بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) بستری هستند.

احمدی افزود: در حال حاضر 13 نفر از بیماران کرونایی در قسمت مراقبت ویژه کرونایی بستری هستند که این تعداد نسبت به ماه ها و هفته های گذشته نگران کننده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز 11 هزار و 554 نفر در سطح شهرستان تست کرونا داده اند که از این تعداد 4293 نفر از آنها کرونا مثبت بوده اند و 1180بستری شده اند و 316 نفر نیز به صورت سرپایی و استراحت در خانه ارجاع داه شده اند و تست 7933 نفر نیز منفی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در کبودراهنگ زیر 35 درصد

رعایت پروتکل های بهداشتی در کبودراهنگ زیر 35 درصد