مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-12پزشكي

نظارت ناظران بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در هیأت کرمانشاه


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظارت ناظر بهداشتی بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در هیأت عزاداری کرمانشاه خبر داد.

- ابراهیم شکیبا در گفتگو با در فضای بسته با ارتفاع 6 متر و یک چهارم ظرفیت مکان برگزار می شود.

شکیبا با بیان اینکه شرکت کنندگان در مراسم اعم از عزاداران یا همراهان باید از ماسک استفاده کنند، گفت: استفاده از طبل، سنج و وسایل مشابه در برگزاری مراسم با اولویت شخصی بودن، در غیر این صورت با انجام گندزدایی قبل از استفاده شخص بعدی منعی ندارد، مراسم سینه زنی و زنجیر زنی در محل مراسم بدون جابجایی مجاز است.

وی افزود: هر یک از عزاداران باید وسایل شخصی مختص به خود را داشته و از رد و بدل شدن وسایل شخصی خودداری کنند، محلول های ضدعفونی کننده دست و گندزدایی سطوح به اندازه کافی در محل برگزاری مراسم باید موجود بوده و مکان عزاداری قبل و بعد از استفاده گندزدایی شود.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توزیع هرگونه غذا و نذورات همچون چای، شربت و شیر ممنوع بوده و برپایی ایستگاه های صلواتی توزیع نذورات و چای یعنی موکب، خیمه و چادر در تمامی شهرستان های این استان ممنوع است.

وی با بیان اینکه توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و محلول ضدعفونی کننده دست در ایستگاه سلامت هیأت های عزاداری بلامانع است، گفت: سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ناظران بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در هیأت کرمانشاه

نظارت ناظران بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در هیأت کرمانشاه