مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-12اجتماعي

آیین نامه شورای هماهنگی آموزش و پرورش استثنایی استان ها نهایی شد


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از تأیید نهایی آیین نامه شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش استثنایی استان ها، خبر داد.

- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از تأیید نهایی آیین نامه شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش استثنایی استان ها، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد حسینی اظهار کرد: یکی از مهم ترین مأموریت های آموزش وپرورش فراهم نمودن فرصت های برابر آموزشی برای همه کودکان لازم التعلیم است که در اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول بنیادین آموزش وپرورش بر آن تأکید شده است.

حسینی افزود: از آن جا که هدف از آموزش وپرورش کودکان و دانش آموزان استثنایی، فراهم آوردن فرصت های مناسب و امکانات آموزشی جهت استفاده حداکثری آنان از توانایی های شناختی، حسی، جسمی، رفتاری و اجتماعی است، و عدم توجه به تعلیم و تربیت آنان موجب زیان های اجتماعی و اقتصادی برای جامعه خواهد شد، همکاری همه ارکان تعلیم و تربیت برای دسترسی به آموزش و پرورش باکیفیت، ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: بدیهی است این هم افزایی، پوشش تحصیلی حداکثری، ارائه خدمات مناسب و کافی به تمامی افراد واجد شرایط تحصیل در مدارس استثنایی و تلفیقی فراگیر و پاسخگویی به نیازهای کودکان و دانش آموزان استثنایی را در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه شورای هماهنگی آموزش و پرورش استثنایی استان ها نهایی شد

آیین نامه شورای هماهنگی آموزش و پرورش استثنایی استان ها نهایی شد