مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-12سياسي

یک سوم آلومینیوم کشور توسط سالکو تولید می شود


مدیرعامل شرکت آلومینیوم جنوب اعلام کرد که طی یکسال اخیر و در اوج تحریم های ظالمانه و شرایط و محدودیت های تامین برق و همه گیری کرونا و بدون سرمایه در گردش، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آلومینیوم جنوب اعلام کرد که طی یکسال اخیر و در اوج تحریم های ظالمانه و شرایط و محدودیت های تامین برق و همه گیری کرونا و بدون سرمایه در گردش، 30 درصد از تامین آلومینیوم کشور را در دست داریم.

علی عبداله نژاد ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با 40 سلول احیا (دیگ) فعالیتش را از اردیبهشت سال گذشته آغاز کرد و اکنون 151 سلول از 258 سلول احیا (دیگ) این کارخانه در مدار تولید قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آلومینیوم جنوب، عبداله نژاد ادامه داد: در حال حاضر نیز 180 هزار تن از ظرفیت اسمی فاز نخست (تولید سالیانه 300 هزار تن) مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب تکمیل شده است.

این کارخانه از ابتدای دوران راه اندازی تاکنون توانست 130 هزار تن فلز پرکاربرد آلومینیوم در قالب شمش های هزار و 500 پوندی و 42 هزار تن بلوک اختصاصی آند را تولید کند.

مدیرعامل شرکت سالکو اضافه کرد: با قاطعیت می توان گفت که مجتمع سالکو از مدرنترین و پیشرفته ترین مجتمع های تولید آلومینیوم در خاورمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم آلومینیوم کشور توسط سالکو تولید می شود

یک سوم آلومینیوم کشور توسط سالکو تولید می شود