مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-12سياسي

تحلیل کابینه پیشنهادی سیزدهم از نگاه یک فعال سیاسی


از جهت شرایط ویژه کشور بخش اقتصادی اقتصادی کابینه مهم است وزرای قدرتمندی داشته باشد و اکثرا افراد معرفی شده هم دارای سابقه وزارت و معاونت بودند که بسیار خوب است.

- ایرج ندیمی در گفت و گو با ایسنا درباره وزرای پیشنهادی برای کابینه سیزدهم اظهار کرد: در ارتباط با لیست پیشنهادی رییس جمهور موضوعات قابل بحث و بررسی وجود دارد.

ابتدایی ترین موضوع این است که بعضی ها سابقه وزارت یا معاونت در کارنامه شان را دارند اما بعضی ها متاسفانه فاقد سابقه اجرایی مشخصی هستند.

وی کابینه معرفی شده را حول ستاد اجرایی دانست و در عین حال گفت: این موضوع قابل درک است چراکه مهم است وزرا با حوزه معاون اول همکاری بالایی داشته باشند.

این فعال سیاسی از سوی دیگر به چند جوان معرفی شده در کابینه نیز اشاره و ابراز عقیده کرد که این افراد بر اساس جوانی شان متاسفانه سابقه کاری مشخصی ندارند.

ندیمی با اشاره به زادگاه وزرای معرفی شده گفت: چهره های این کابینه از سه یا چهار استان اصلی برگزیده شدند؛ استان های فارس، همدان، خراسان و تهران.

همچنین از جهت عدم استفاده از زنان و اقوام کمبودهای کابینه مشهود است؛ این دولت به نمایندگانی برای ارتباط با این اقشار نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل کابینه پیشنهادی سیزدهم از نگاه یک فعال سیاسی

تحلیل کابینه پیشنهادی سیزدهم از نگاه یک فعال سیاسی