مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-11سياسي

عزاداری اباعبدالله نباید سلامت جامعه را به مخاطره بیندازد


عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) نباید سلامت جامعه را به مخاطره بیندازد و عاشقان حسینی باید به گونه ای عمل کنند که رضایت خداوند را به دنبال داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه چهارشنبه به مناسبت ماه محرم در گفتگوی خبری اظهارکرد: عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) نباید سلامت جامعه را به مخاطره بیندازد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باید با رعایت کامل همه دستورالعمل های کادر پزشکی برگزار شود.

وی بیان کرد: ماه محرم ماه شهادت است و جریان عاشورا و کربلا در تاریخ بشریت مانند و نظیر ندارد؛ حادثه ای که بیش از هزار سال پیش اتفاق افتاد اما تاثیرات آن در تاریخ و زندگی انسان ها برای همیشه باقی خواهد ماند.

نورمفیدی گفت: این تاثیر فقط در جامعه اسلامی و در بین پیروان مکتب اهل بیت (ع) نیست بلکه فراتر از مرز اسلام و تشیع است.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: عزاداری سیدالشهدا (ع) از بعد شهادت ایشان جریان پیدا کرد و در میان پیروان اهل بیت (ع) ادامه یافت و به تعبیر حضرت امام (ره) این محرم و صفر بود که اسلام را نگه داشته است.

وی افزود: به تاسی از سنت حسنه اهل بیت (ع) معتقد هستیم که مراسم عاشورای حسینی باید هر سال پر شورتر و تاثیرگذار تر ادامه پیدا کند تا پیام عاشورا جهانگیر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری اباعبدالله نباید سلامت جامعه را به مخاطره بیندازد

عزاداری اباعبدالله نباید سلامت جامعه را به مخاطره بیندازد