مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-11سياسي

این زنان قصاب نیستند؛ بیمار ند با ویروسی مسری تر از کرونا


می بینیش؟، تو رو هم همینجوری الان می کشم، همینجوری ایستاده.

این جمله زنی در یکی از ویدئوهای پخش شده است که در آن پس از سر بریدن یک پرنده خطاب به گوسفندی می گوید که او را هم همانند همان پرنده خواهد کشت.

- این روانشناس و مشاور خانواده نسبت به بروز رفتارهای خشن و حیوان آزاری توسط زنان ابراز نگرانی کرد و گفت: اگرچه بروز چنین رفتارهایی در ساحت مردان نیز غیر قابل پذیرش است اما از آنجایی که از زنان لطافت، عشق و مهر و عواطف بیشتری انتظار می رود، جای این دارد نگران جامعه ای شویم که زنان آن با چنین خوی پرخاشگرانه ای، تربیت فرزندان آینده خود را بر عهده دارند.

رفتارهایی برای امتیاز گرفتن در جهت اثبات خود این استاد دانشگاه همچنین این را هم گفت که بعضا افراد درصددند با بروز چنین رفتارهای خشنی به عنوان فردی متفاوت و شاخص شناخته شوند تا اینگونه به نوعی گروهی تشکیل داده و به اصطلاح برای خود برو و بیایی دست و پا کنند، به طوری که این رفتارها برایشان حالت های امتیاز گرفتن برای اثبات خود دارد.

نگرانی از تماشای کلیپ ها و بیدار شدن خوی سبعیت و خشونت در افرادی که زمینه آن را دارند وی با تاکید بر لزوم ریشه یابی روانشناختی مسایل این چنینی، درباره آثار روانشناختی تماشای این کلیپ ها و تصاویر، خاطر نشان کرد: ممکن است با تماشای این تصاویر خوی سبعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این زنان قصاب نیستند؛ بیمار ند با ویروسی مسری تر از کرونا

این زنان قصاب نیستند؛ بیمار ند با ویروسی مسری تر از کرونا