مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-11اقتصادي

ذخیره خون اصفهان به 5 روز رسیده است/ نیاز بیشتری به گروه های خونی منفی داریم


مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: در حال حاضر ذخیره خون استان به 5 روز رسیده است و این میزان مطلوب نیست و باید این عدد به 7 روز برسد.

- علی فتوحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت ذخیره خون و فرآورده های خونی در پایگاه ها و مراکز انتقال خون استان اظهار داشت: در حال حاضر ذخیره خون استان  به 5 روز رسیده است و این میزان مطلوب نیست و باید این عدد به 7 روز برسد.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به وضعیت کرونا آمار مراجعه کنندگان به مراکز انتقال خون کاهش یافته است، افزود: امیدوار هستیم با اطلاع رسانی رسانه ها استقبال مردم بیشتر شود.

وی با بیان اینکه نیاز داریم هر روز مراجعه کننده برای دهند بهتر می توانیم از نظر بهداشتی کنترل و نیازهای خونی را تأمین کنیم و اگر ازدحام داشته باشیم مشکل پیش می‎آید، هر روز سال و هر ماه باید اهدای خون داشته باشیم.

وی با اشاره به اهدای پلاسمای بیماران بهبود یافته کرونا در استان اصفهان گفت: در حال حاضر دریافت پلاسمای بیماران بهبود یافته از کرونا کاهش یافته و به موارد خاصی محدود شده است، اما هنوز اهدای پلاسما داریم و به صفر نرسیده است.

انتهای پیام/63101/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره خون اصفهان به 5 روز رسیده است/ نیاز بیشتری به گروه های خونی منفی داریم

ذخیره خون اصفهان به 5 روز رسیده است/ نیاز بیشتری به گروه های خونی منفی داریم