مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 19:552021-08-11ورزشي

پیشکسوت دوومیدانی: حدادی خیلی افت کرده است/ باید دختر آینده داری به المپیک می رفت


ولی الله صالح نیا عملکرد نمایندگان دوومیدانی ایران در توکیو را ضعیف ارزیابی کرد و معتقد است که باید در این رشته استعدادیابی درستی انجام شود و نیروهای جوان جایگزین نفرات فعلی شوند.

- ولی الله صالح نیا عملکرد نمایندگان دوومیدانی ایران در توکیو را ضعیف ارزیابی کرد و معتقد است که باید در این رشته استعدادیابی درستی انجام شود و نیروهای جوان جایگزین نفرات فعلی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه نماینده دوومیدانی ایران در بازی های المپیک توکیو عملکرد خوبی نداشتند.

احسان حدادی در پرتاب دیسک بین 32 نفر در جایگاه 26 قرار گرفت، حسن تفتیان در دوی 100 متر بین 62 نفر، بیست و هشتم شد و فرزانه فصیحی در دوی 100 متر بین 54 نفر در رتبه 50 قرار گرفت.

ولی الله صالح نیا در مورد عملکرد ملی پوشان دوومیدانی ایران در بازی های توکیو به ایسنا گفت: دوومیدانی به هیچ وجه راضی کننده نبود.

نمی شود از ورزشکاران توقع مدال داشت اما به اندازه تدارکاتشان هم رضایت را برآورده نکردند و رکوردهای خوبی از خود به جا نگذاشتند.

البته فصیحی برای اولین بار در المپیک شرکت کرد و این بابی است که به بخش زنان اهمیت بیشتری بدهند تا نفرات خوبی در سطح آسیا و جهان داشته باشیم.

او در مورد عملکرد احسان حدادی در المپیک گفت: حدادی چندین آسیب دیدگی دارد که هر کدام می تواند در رکورد یک قهرمان نقش داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوت دوومیدانی: حدادی خیلی افت کرده است/ باید دختر آینده داری به المپیک می رفت

پیشکسوت دوومیدانی: حدادی خیلی افت کرده است/ باید دختر آینده داری به المپیک می رفت