مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-11سياسي

رییسی: فلسطین، دستور کار ایران و ترکیه خواهد بود


رییس جمهوری اسلامی ایران، روابط ایران و ترکیه را صمیمی، دوستانه و برادرانه خواند و گفت: ما برای همکاری دوجانبه و بین المللی با کشور دوست و برادر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی عصر چهارشنبه در تماسی تلفنی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، روابط دو کشور را فراتر از همسایگی خواند و گفت: همکاری های نزدیک میان ایران و ترکیه برای برقراری آرامش و امنیت و نیز صلح و ثبات در منطقه ضروری است.

رییس جمهور با تاکید بر ضرورت تسریع در تشکیل هفتمین نشست شورای عالی همکاری های دو کشور در تهران، اظهار کرد: اطمینان دارم همکاری های ایران و ترکیه پیشرفت و آرامش را برای دو کشور و امنیت و آرامش را برای منطقه و خیر و برکت را برای امت اسلامی به همراه خواهد داشت.

رییس جمهور همچنین با اشاره به ظرفیت های متنوع ایران و ترکیه در گستره جهان اسلام، تاکید کرد: کمک به مردم مظلوم و بی پناه فلسطین و نجات آن ها از ظلم صهیونیست ها هیچگاه از دستور کار مشترک ما خارج نخواهد شد.

رییس جمهور ترکیه نیز در این تماس تلفنی با تبریک رییسی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تسلیت شهادت حضرت امام حسین (ع)، گفت: تردید ندارم که در دوره ریاست جمهوری شما همکاری های دو جانبه و منطقه ای ما در همه زمینه ها تقویت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: فلسطین، دستور کار ایران و ترکیه خواهد بود

رییسی: فلسطین، دستور کار ایران و ترکیه خواهد بود