مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-11بين الملل

رییسی: نجات فلسطین، دستور کار مشترک ایران و ترکیه خواهد بود


رییس جمهوری اسلامی ایران، روابط ایران و ترکیه را صمیمی، دوستانه و برادرانه خواند و گفت: ما برای همکاری دوجانبه و بین المللی با کشور دوست و برادر، - رییس جمهوری اسلامی ایران، روابط ایران و ترکیه را صمیمی، دوستانه و برادرانه خواند و گفت: ما برای همکاری دوجانبه و بین المللی با کشور دوست و برادر، ترکیه، اهمیت بسیار زیادی قائل هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی عصر چهارشنبه در تماسی تلفنی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، روابط دو کشور را فراتر از همسایگی خواند و گفت: همکاری های نزدیک میان ایران و ترکیه برای برقراری آرامش و امنیت و نیز صلح و ثبات در منطقه ضروری است.

رییس جمهور با تاکید بر ضرورت تسریع در تشکیل هفتمین نشست شورای عالی همکاری های دو کشور در تهران، اظهار کرد: اطمینان دارم همکاری های ایران و ترکیه پیشرفت و آرامش را برای دو کشور و امنیت و آرامش را برای منطقه و خیر و برکت را برای امت اسلامی به همراه خواهد داشت.

رییس جمهور همچنین با اشاره به ظرفیت های متنوع ایران و ترکیه در گستره جهان اسلام، تاکید کرد: کمک به مردم مظلوم و بی پناه فلسطین و نجات آنها از ظلم صهیونیست ها هیچگاه از دستور کار مشترک ما خارج نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: نجات فلسطین، دستور کار مشترک ایران و ترکیه خواهد بود

رییسی: نجات فلسطین، دستور کار مشترک ایران و ترکیه خواهد بود