مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 13:402021-08-11اقتصادي

اجرای پروژه های بام نهاوند و پیاده راه سعدی در تاریخ نهاوند بی سابقه بوده است


اجرای پروژه های عمرانی بام نهاوند و پیاده راه سعدی بعد از چند سال راکد ماندن، در تاریخ نهاوند بی سابقه بوده است.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: اجرای پروژه های عمرانی بام نهاوند و پیاده راه سعدی بعد از چند سال راکد ماندن، در تاریخ نهاوند بی سابقه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا, مراد ناصری چهارشنبه 20مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح های عمران شهری مانند بام نهاوند و پیاده راه سعدی که به اجرا درآمدند همه از مصوبات سال های گذشته بود که به علت مشکلات بیش از 15 سال راکد مانده بودند و ما با یاری خدا و با هدف خدمت به مردم شهرستان آن ها را به انجام رسانده و در این راه سختی های زیادی کشیدیم.

وی اضافه کرد: در حوزه عمران شهری همه ظرفیت ها در کنار شهرداری و مجموعه شورا قرار گرفت تا ما توانستیم طرح هایی را که در تاریخ نهاوند کم سابقه بوده اند را اجرا کنیم.

ناصری یادآور شد: البته اجرای پروژه بام نهاوند نتیجه تلاش های جمعی و به ویژه شهرداری نهاوند و حمایت خبرنگاران بود که امیدواریم در آینده توسعه آن تداوم پیدا کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه حوادث طبیعی و کرونا طی سه سال گذشته خدمت بیشتر به مردم را تحت شعاع خود قرار دادند، تصریح کرد: ما بخش عظیمی از توان و فرصتمان را برای عبور از بحران کرونا و سیل صرف کردیم اما علی رغم این مشکلات بیشترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های بام نهاوند و پیاده راه سعدی در تاریخ نهاوند بی سابقه بوده است

اجرای پروژه های بام نهاوند و پیاده راه سعدی در تاریخ نهاوند بی سابقه بوده است