مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 12:502021-08-11پزشكي

اضافه شدن 200 تخت جدید در مجموعه لاکان


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به راه اندازی سایت لاکان برای پذیرش بیماران گفت: بزودی 200 تخت جدید در این مجموعه و نیز بیمارستان حشمت رشت آماده پذیرش بیماران کرونایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع عصر امروز در دیدار دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از تلاش های بود و پس از دو ماه ابتدایی شیوع ویروس، در پیک های دوم، سوم و چهارم با بیمارهای کمتری نسبت به میانگین استان های دیگر مواجه شد.

  وی کاهش رعایت دستورالعمل ها و سرعت سرایت سویه جدید این بیماری را از عمده علل افزایش موج کرونا و تعداد بستری شدگان در استان دانست و افزود: گیلان متأسفانه جزو پنج استان در کمترین میزان مراعات دستورالعمل های بهداشتی قرار دارد که انتظار است مردم فهیم استان همچون دوره های گذشته مقابله با بیماری، همکاری های لازم را با کادر درمان داشته باشند.

  استاندار گیلان پرهیز از عادی انگاری و افزایش مراقبت ها توسط مردم را گامی موثر برای دستیابی به سیر نزولی بیماری دانست و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در پیام تلویزیونی امروز خود بر لزوم رعایت دستورالعمل ها به ویژه در مراسم های ایام محرم تأکید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 200 تخت جدید در مجموعه لاکان

اضافه شدن 200 تخت جدید در مجموعه لاکان