مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-11بين الملل

هاآرتص: ایران به سطحی از تجربه و دانش هسته ای دست یافته که قابل حذف نیست


مقامات اسراییلی در هفته های اخیر بسیار تلاش کرده اند که اگر ایران اعلام کند به توافق هسته ای 2015 بازنمی گردد و توسعه برنامه هسته ای اش را متوقف نمی کند، - مقامات اسراییلی در هفته های اخیر بسیار تلاش کرده اند که اگر ایران اعلام کند به توافق هسته ای 2015 بازنمی گردد و توسعه برنامه هسته ای اش را متوقف نمی کند، آمریکا را برای انجام اقدامات جدی و قابل توجه علیه تهران تحت کنترل خود درآورند.

روزنامه هاآرتص در گزارشی به نقل از مقامات صهیونیستی نوشت: اسراییل در تلاش است که در صورت عدم حصول توافق در مذاکرات وین و در نتیجه از میان رفتن برجام، آمریکا را در پیشبرد اقدامات جدی علیه ایران تحت فشار بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارش خود با اشاره به دیدار امروز رییس سازمان سیا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، نوشت که ارزیابی مقامات صهیونیستی به تازگی نشان می دهد شانس بازگشت تهران به توافق هسته ای 2015 کم شده است.

هاآرتص در ادامه نوشت: از این رو، مقامات اسراییلی در هفته های اخیر بسیار تلاش کرده اند که اگر ایران اعلام کند به توافق هسته ای 2015 بازنمی گردد و توسعه برنامه هسته ای اش را متوقف نمی کند، آمریکا را برای انجام اقدامات جدی و قابل توجه علیه تهران تحت کنترل خود درآورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: ایران به سطحی از تجربه و دانش هسته ای دست یافته که قابل حذف نیست

هاآرتص: ایران به سطحی از تجربه و دانش هسته ای دست یافته که قابل حذف نیست