مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 11:502021-08-11سياسي

تصویب طرح جامع شهرک نیشتمان سنندج در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران


مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به دستورالعمل ترویج شهرک سازی در کشور از تصویب طرح شهرک نیشتمان سنندج به عنوان اولین طرح شهرک سازی در راستای این دستورالعمل در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور خبرداد.

- ایسنا/کردستان مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به دستورالعمل ترویج شهرک سازی در کشور از تصویب طرح شهرک نیشتمان سنندج به عنوان اولین طرح شهرک سازی در راستای این دستورالعمل در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور خبرداد.

عرفان مرادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح جامع شهرک نیشتمان سنندج به کارفرمایی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید وبا نظارت فنی این اداره کل توسط گروه مهندسین دانشگاه کردستان تهیه شده است.

مرادی افزود: این طرح پس از طی مراحل قانونی در کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان در 18 مرداد سال جاری در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری وبا حضور وزیر محترم راه و شهرسازی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: طرح شهرک نیشتمان در عرصه ای به مساحت 403هکتار در اراضی تحت مالکیت دولت و باظرفیت جمعیت پذیری 28هزار نفر در قالب حداکثر 7هزار واحد مسکونی تهیه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به نقش و عملکرد غالب مسکونی و اقامت دائم در شهرک نیشتمان از لحاظ نمودن دیگر نقش های مکمل در آن خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح جامع شهرک نیشتمان سنندج در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران

تصویب طرح جامع شهرک نیشتمان سنندج در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران