موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - شمس آذر قزوين - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازي پرسپوليس - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - ورزشگاه سردار آزادگان - سازمان مديريت بحران تهران - مديركل دامپزشكي كردستان - آندره آنگيسا - خريد و قيمت - خلاصه بازي بايرن مونيخ - زنداني فرانسوي - تور خارجي - رييس ستاد اجرايي فرمان امام - استاديوم مستايا - كارگردان ژاپني - ارتقاء سلامت اجتماعي - تيم ايراني - سرنگ آلوده

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-11سياسي

تهیه بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل گلستان برای احیای دوباره


رییس کل دادگستری گلستان پیش از ظهر امروز در نشست با تولیدکنندگان در شهرک صنعتی علی آبادکتول از تدوین بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان خبرداد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان پیش از ظهر امروز در نشست با تولیدکنندگان در شهرک صنعتی علی آبادکتول از تدوین بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان خبرداد.

حیدر آسیابی در این نشست با بیان اینکه اطلاعات این کارخانه ها به تفکیک هر شهرستان به روسای دادگستری ها و دادستان ها ارسال شده است، گفت: مسئولان قضایی هر حوزه مکلف شدند از این واحدها بازدید و با کمک دستگاه های اجرایی و بانک ها برای رفع مشکلات آن ها تلاش کنند.

وی افزود: مشکلاتی هم که در سطح شهرستان ها قابل حل نیست برای کمک به رفع آن به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ارجاع می شود تا با کمک ظرفیت های استانی و در صورت نیاز مکاتبه با قوه حل وفصل شود.

رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: پیش از برگزاری این جلسه مشکلات 6 واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی علی آبادکتول بررسی و امروز با حضور مدیران دستگاه هایی که این مشکلات با کمک آنان قابل حل بود برای رفع این موانع تصمیم گیری شد.

آسیابی گفت: تصمیمات جلسه امروز به عنوان مصوبه ابلاغ و مبنای کار برای رفع مشکلات این واحدها قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل گلستان برای احیای دوباره

تهیه بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل گلستان برای احیای دوباره