مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-11سياسي

نذر خون را به تاسوعا و عاشورا موکول نکنید


مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از مردم دعوت کرد نذر خون خود را در طول ایام محرم به جا آورند و به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نکنند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از مردم دعوت کرد نذر خون خود را در طول ایام محرم به جا آورند و به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نکنند.

علی فتوحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نذر خون مردم در ایام محرم هر سال، اظهار کرد: تا پیش از همه گیری کرونا هر سال در ایام محرم خون گیری در چند شهرستان استان انجام می شد، اما در دو سال اخیر به خاطر همه گیری کرونا این کار محدود شده و در دهه محرم خون گیری بیشتر در پایگاه انتقال خون شهرستان خمینی شهر انجام می شود.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خون گیری در مرکز انتقال خون خواجو انجام می شود، گفت: تمهیداتی پیش بینی شده تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود و مشکلی برای اهداکنندگان خون به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه همیشه توصیه کرده ایم شهروندان روز خاصی را برای نذر خون درنظر نگیرند، گفت: اگر همه خون های اهدایی در یک روز مصرف شود در روزهای بعدی با کمبود خون و فرآورده های خونی روبرو می شویم، بنابراین اهدای خون باید مستمر باشد چون نیاز بیماران همیشگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر خون را به تاسوعا و عاشورا موکول نکنید

نذر خون را به تاسوعا و عاشورا موکول نکنید