مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-11بين الملل

یهودیان مخالف اسراییل، از حزب کارگر انگلیس تصفیه شدند


یک رسانه انگلیسی در گزارشی با اشاره به تحقیقات اخیر درباره عملکرد حزب کارگر انگلیس خبر داد، «یهودیان مخالف اسراییل» از این حزب تصفیه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که اظهارنظرها درباره یهودستیز بودن یا نبودن جرمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر میدل ایست مانیتور گزارش داد، درگیری های داخلی در حزب کارگر بریتانیا بر سر اسراییل، هفته گذشته با چرخش غافلگیرکننده ای همراه شد که می تواند حزب را به نابسامانی بیشتری سوق دهد.

(سازمان) صدای یهودی کارگر که گروه اصلی چپگرای یهودی در درون حزب کارگر است و به داشتن مواضع به شدت انتقادی از اسراییل شهرت دارد، حزب کارگر تحت رهبری کر استارمر را به تصفیه یهودیان از این حزب متهم کرده است .

این رسانه انگلیسی گزارش داد، این اتهام زنی با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازمفصل و 77 صفحه ای کمیسیون حقوق بشر و برابری مطرح شده است.

این کمیسیون توسط رهبر حزب کارگر برای بررسی یافته های تحقیقات 17 ماهه در درون این حزب درباره ادعای یهودی ستیزی در حزب کارگر در زمان رهبری جرمی کوربین بر این حزب تشکیل شد.

 میدل ایست مانیتور خبر داد، نتیجه تحقیقات کمیسیون حقوق بشر و برابری نشان می دهد که هیچ شواهدی مبنی بر یهودستیزی منتسب به جرمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر یا شواهدی مبنی بر نژادپرسی نهادی پیدا نشده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یهودیان مخالف اسراییل، از حزب کارگر انگلیس تصفیه شدند

یهودیان مخالف اسراییل، از حزب کارگر انگلیس تصفیه شدند