مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-11اجتماعي

استاندار البرز از چهار دانش آموز البرزی با رتبه تک رقمی در کنکور تجلیل کرد


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: چهار نفر از دانش آموزان البرزی رتبه های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از 500 دانش آموز البرزی که رتبه های زیر 3000 دارند مورد تجلیل قرار گرفتند.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: چهار نفر از دانش آموزان البرزی رتبه های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از 500 دانش آموز البرزی که رتبه های زیر 3000 دارند مورد تجلیل قرار گرفتند.

عزیزاله شهبازی در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری و المپیاد جهانی ریاضی که روز چهارشنبه 20 مرداد در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با اشاره به اینکه همواره و به صورت مستمر در این سالن جلسات شورای آموزش و پروش حضور داشتم، افزود: بر این اساس با حساسیت ویژه ای برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش استان را دنبال کرده ام چراکه ایمان دارم آینده سازان کشور از این نهاد مقدس رشد و شکوفایی خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: رشد بسترهای آموزشی و پرورشی استان یکی از اهداف کلان ما بود و در این راستا تمامی پیگیری ها و اقدامات لازم را با تمام قوای استان بسیج کردیم و با نتایج بسیار خوبی نیز مواجه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز از چهار دانش آموز البرزی با رتبه تک رقمی در کنکور تجلیل کرد

استاندار البرز از چهار دانش آموز البرزی با رتبه تک رقمی در کنکور تجلیل کرد