مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-11سياسي

ارزان ترین راه رفع عطش از استان از منظر استاندار سمنان


استاندار سمنان از تامین منابع آبی از خارج از استان به عنوان تنها راه حل معضل کم آبی در استان سمنان نام برد و گفت: راهی جز تامین آب از منابع خارج از استان همچون دریای خزر نداریم، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از تامین منابع آبی از خارج از استان به عنوان تنها راه حل معضل کم آبی در استان سمنان نام برد و گفت: راهی جز تامین آب از منابع خارج از استان همچون دریای خزر نداریم، بحث تامین آب از خلیج فارس نیز برای استان مطرح شد که هزینه بَر است.

علیرضا آشناگر20 مرداد 1400 در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، اظهار کرد: تامین آب ارزان قیمت تر در گرو اجرای پروژه انتقال آب از دریای خزر است.

این مقام ارشد اجرایی گفت: استان سمنان دارای ظرفیت های بسیار مطلوب و ارزنده ای است که با تامین منابع آبی و همچنین تزریق منابع مالی و اعتبارات، مستعد رشد و توسعه مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: استان ما در وضعیتی قرار دارد که هم استعدادها و ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید به وضعیت مطلوب برسد و هم با چالش هایی روبروست که باید برطرف شود و در صورت تحقق این مهم، رشد و توسعه در مسیر آینده پیش روی استان سمنان است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان از تدوین استعدادها و راهکارهای اقتصادی استان خبر داد و تصریح کرد: در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزان ترین راه رفع عطش از استان از منظر استاندار سمنان

ارزان ترین راه رفع عطش از استان از منظر استاندار سمنان