مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-11فرهنگي

رونمایی از اولین تابلوی قلم زنی با تلفیق فیروزه


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از «نمایشگاه تخصصی فیروزه کوبی و قلم زنی روی مس محبوب»، بازدید و از اولین تابلوی قلم زنی با تلفیق فیروزه رونمایی کرد.

- ، علی اصغر مونسان با حضور در این نمایشگاه که در محل گالری استاد انتظامی برگزار شده بود، از نزدیک به بازدید از صنایع دستی و دست آفریده هایی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده اند، پرداخت.

در نمایشگاه تخصصی فیروزه کوبی و قلم زنی روی مس محبوب که از 15 مرداد در محل گالری استاد انتظامی برگزار شده و تا فردا ادامه دارد، آثار دو هنرمند استان یزد به نام های محبوبه السادات حسین زاده و محمدمهدی اسماعیلی میبدی به نمایش درآمده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از این نمایشگاه بر حمایت از هنرمندان صنایع دستی تأکید کرد و با اشاره به حضور فعالان بانوان در رشته های مختلف صنایع دستی، فعالیت آنان را تلفیقی از هنر و ذوق و استعداد دانست.

او در بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه و گالری استاد عزت الله انتظامی، با گرامی داشت یاد این هنرمند و بازیگر فقید سینمای ایران بر حمایت از هنر و فرهنگ از سوی تمام دستگاه ها تأکید کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، تابلوی قلم زنی با تلفیق فیروزه را که برای اولین بار در ایران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اولین تابلوی قلم زنی با تلفیق فیروزه

رونمایی از اولین تابلوی قلم زنی با تلفیق فیروزه