مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-11سياسي

زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) فقط در برگزاری مناسک خلاصه نمی شود


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور گفت: زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) فقط در برگزاری مناسک خلاصه نمی شود.

- زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) فقط در برگزاری مناسک خلاصه نمی شود ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور گفت: زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) فقط در برگزاری مناسک خلاصه نمی شود.

دکتر قاسم جعفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه حرکت امام حسین(ع) و قیام تاریخ ساز این امام بزرگوار، ابعاد مختلفی دارد، افزود: احیا کردن این حرکت بزرگ با مراسم هایی که گرفته می شود یک حرکت برای ایجاد تحول در بشریت به سوی پیشرفت، تعالی، خدایی شدن و کسب فضائل الهی است.

وی ادامه داد: قیام امام حسین(ع) برای اصلاح مردم بوده است و بدون حضور و خواست مردم جلوگیری از بدعت ها شدنی نیست و ابعاد قدسی این قیام می تواند برای همه انسان ها مفید باشد.

دکتر جعفری با بیان اینکه زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) فقط در برگزاری مناسک خلاصه نمی شود، اظهارکرد: تعدادی از مردم فکر می کنند اگر به این قیام نگاه مناسکی داشته باشیم، هیاتی را برپا و سخنرانی را برگزار کنیم این قیام را زنده نگه داشته ایم اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که در کنار انجام این اقدامات، گام بعدی که گام تعمیق است را نیز بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) فقط در برگزاری مناسک خلاصه نمی شود

زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) فقط در برگزاری مناسک خلاصه نمی شود