مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:222021-08-11اقتصادي

اختصاص 185 میلیون تومان وام به واحدهای احداثی بندر امام


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی مناطق آبگرفته در شهر بندر امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی مناطق آبگرفته در شهر بندر امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

فاضل عبیات در نشست قرارگاه بازسازی مسکن خوزستان که امروز (20 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز روند بازسازی و نوسازی مناطقی از شهر بندر امام در ماهشهر که بر اثر آبگرفتگی آذرماه سال 99 دچار خسارت شده بودند، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حدود 5 هزار واحد مسکونی احداثی مطابق مصوبه هیات دولت برای بندر امام در نظر گرفته شده است و این یک ظرفیت بسیار خوب است تا مناطق پیرامونی این شهر نیز بازسازی و متحول شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: حدود 2 هزار واحد تعمیراتی نیز در شهر بندر امام در نظر گرفته شده است که روند بازسازی و نوسازی این واحدها نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بانک های استان خوزستان مشکلاتی در واگذاری وام برای واحدهای تعمیراتی داشتند که تصمیماتی جهت حل این مشکلات اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 185 میلیون تومان وام به واحدهای احداثی بندر امام

اختصاص 185 میلیون تومان وام به واحدهای احداثی بندر امام