مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-11فرهنگي

سعید روستایی «برادران لیلا» را کلید می زند


این فیلمساز جوان پس از دو فیلم «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» که در گیشه و جشنواره ها با استقبال خوبی مواجه شدند، «برادران لیلا» را در قالب یک درام اجتماعی در تهران می سازد.

- این فیلمساز جوان پس از دو فیلم  ابد و یک روز و متری شیش و نیم که در گیشه و جشنواره ها با استقبال خوبی مواجه شدند، برادران لیلا را در قالب یک درام اجتماعی در تهران می سازد.

سعید روستایی سومین فیلم سینمایی خود را تا چند هفته دیگر جلوی دوربین می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید روستایی که این روزها فیلم متری شیش و نیم او با نام قانون تهران در سینماهای فرانسه در حال اکران است به زودی فیلمبرداری فیلم جدید خود را پس از تمام شدن مراحل پیش تولید آغاز می کند.

روستایی با دریافت پروانه ساخت برادران لیلا که پیش تولید این فیلم سینمایی را از مدتی قبل شروع کرده است، کارش را جدی شروع کرده است.

او پیش تر فیلم هایش را با تهیه کنندگی سعید ملکان و سید جمال ساداتیان تولید کرده بود و این بار تهیه کننده فیلم جدیدش جواد نوروزبیگی است.

این فیلمساز جوان پس از دو فیلم ابد و یک روز و متری شیش و نیم که در گیشه و جشنواره ها با استقبال خوبی مواجه شدند، برادران لیلا را در قالب یک درام اجتماعی در تهران می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید روستایی «برادران لیلا» را کلید می زند

سعید روستایی «برادران لیلا» را کلید می زند