مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-11حوادث

با گذشت 6 روز همچنان در جستجوی جسد فرد غرق شده در سد کلان ملایر


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر از اعزام چند غواص از تهران برای یافتن جسد مرد 35 ساله ای که روز جمعه در سد کلان ملایر غرق شد، خبر داد.

- ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر از اعزام چند غواص از تهران برای یافتن جسد مرد 35 ساله ای که روز جمعه در سد کلان ملایر غرق شد، خبر داد.

مسلم سلگی در گفت وگو با ایسنا در تشریح روند عملیات جستجو برای یافتن جسد مرد 35 ساله ای که روز جمعه 15 مرداد ماه در سد کلان ناپدید شد، اظهار کرد: ظهر روز گذشته به همراه قاضی پرونده و ضابطان انتظامی در قالب هیئتی برای بررسی آخرین وضعیت و اقدامات در حال انجام در مورد شخص غرق شده، در محل سد کلان حضور یافتیم.

سلگی ادامه داد: در این بازدید ضمن اطلاع از اقدامات انجام شده با پیگیری های مستمر بدنبال کمک گرفتن از غواصان اعزامی از تهران هستیم و طبق آخرین پیگیری ها بنا شده امروز غواصان زبده از همدان و تهران در محل حضور یابند.

ادامه عملیات جستجو با تیم غواصان هلال احمر در ادامه رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر با تاکید بر اینکه قرار است دو غواص از سد کرج به منطقه اعزام شوند، گفت: با گذشت شش روز، کماکان تلاش ها برای یافتن جسد فردی که روز جمعه 15 مرداد ماه اقدام به قایق سواری و سپس شنا در سد کلان کرده بود، ادامه دارد و قرار است دو غواص از سد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با گذشت 6 روز همچنان در جستجوی جسد فرد غرق شده در سد کلان ملایر

با گذشت 6 روز همچنان در جستجوی جسد فرد غرق شده در سد کلان ملایر